שאלות ותשובות

איך מבצעים הזמנה באתר?

גללו באתר והוסיפו לסל הקניות את הפריטים שאהבתם בלחיצה על כפתור "הוסף לסל". לחצו על אייקון סל הקניות כדי להיכנס ישירות לעגלת הקניות שלכם. עברו על ההזמנה ובדקו כי הפריטים, הצבעים והכמויות נכונים, מכאן לחצו על כפתור "מעבר לתשלום". תוכלו להתחבר ולבצע את הרכישה כלקוח רשום (מומלץ!) וכך המערכת תזהה את פרטיכם האישיים, במידה ואינכם משתמשים רשומים תוכלו להירשם או לבצע את ההזמנה כאורח במילוי אימייל, שם, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. עם השלמת ההזמנה תקבלו מייל אישור הזמנה וכך תדעו שההזמנה התקבלה ומחכה לטיפול

האם ניתן לבטל/ לשנות הזמנה לפני שנשלחה?

אנו עושים את כל המאמצים להוציא את הזמנתכם במהירות האפשרית ולכן במידה ותרצו לבטל/ להוסיף או לשנות ממגוון המוצרים שבהזמנה- אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו עד 24  שעות מביצוע ההזמנה באתר. שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00  בטלפון 077-200-3632 , בוואטסאפ 055-998-9278 (קישור לוואטסאפ נמצא גם באתר), במייל customer.service@decorado.co.il , באינסטגרם או בפייסבוק. מידה וביצעתם הזמנה לאחר שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו, אנא השאירו הודעה ושירות הלקוחות יצור קשר בשעות הפעילות.

האם יש לכם סניפים?

כן:) יש לנו חנות בוטיק מטריפה בשוק לוינסקי בכתובת- זבולון 24 , תל אביב. החנות פועלת כל יום בין השעות 9-18 ובימי שישי בשעות 9-15 

האם ניתן לאסוף הזמנה מהסניף?

הזמנות שנרכשו באתר האון ליין ניתן לאסוף מהמרלוג בכתובת דן 2 , יבנה.

איך מבצעים החזרה /החלפה של מוצרים?

**החלפות והחזרות על ידי הלקוח יתבצעו בתיאום עם שירות הלקוחות ובסניף תל אביב בכתובת- זבולון 24, ת"א. ניתן  באמצעות שליח מטעמכם לאחד הסניפים כשהמוצר ארוז באריזתו המקורית. 
**איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י שליח מחברת המשלוחים איתה עובדת חברת דקורדו יהיה בעלות של 30 ש"ח. ההחזרה והשילוח יהיו באחריות חברת המשלוחים ובתיאום הלקוח מולם.( תיאום שעות הגעה ואיסוף יהיו באחריות הלקוח וחברת המשלוחים בלבד)
  לרשותכם 14 ימים להחלפה/קבלת שובר זיכוי מיום קבלת המוצר או איסופו. 
החזר כספי יתאפשר במידה והחזרת המוצר תהיה בתוך 48 שעות מיום קבלת המוצר או איסופו.
כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח (ככל ונגבו) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
יכוי להזמנה עם משלוח חינם ינתן פחות דמי המשלוח.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?

לא ניתן לבצע הזמנה טלפונית, אבל נשמח לסייע טלפונית וללוות אתכם בתהליך הרכישה. צרו קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות בטלפון 077-200-3632

האם ניתן להזמין פריט שחסר במלאי ?

ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי ,ארנקים דיגיטליים, BIT, שוברים כספיים שנקנו במועדוני לקוחות שונים.  לא ניתן לשלם במזומן או בטלפון.

האם הרכישה באתר מאובטחת?

בוודאי, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר

איך משתמשים בקוד קופון או שובר כספי ?

במידה וברשותך קוד קופון, ניתן לממשו בעמוד הקופה בחלק הייעודי להזנת קופון. ניתן לממש קוד קופון אחד בלבד לקניה.

איך מחליפים או מחזירים מוצר?

לרשותכם 14 ימים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר להחזרת המוצר וקבלת החזר כספי ככתוב בחוק. לרשותכם 45 ימי החלפה/ זיכויים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר. לפני ההחזרה/ החלפה צרו קשר עם שירות הלקוחות והחזירו בכפוף למדיניות ההחלפות/ החזרות המפורטת באתר.

מה עושים בקבלת מוצר פגום?

המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות קפדנית אך עם זאת במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, עליכם לפנות אלינו תוך 24 שעות מרגע קבלת ההזמנה לשירות הלקוחות שלנו במייל/ וואטסאפ (מייל בכתובת customer.service@decorado.co.il  | וואטסאפ 055-998-9278 )צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. 

איך יודעים על מבצעים, הטבות ייחודיות וקולקציות חדשות?

הירשמו כחברי מועדון המאשרים קבלת דיוור – וקבלו את ההטבות, הפינוקים וכל מה שחדש ישר למייל. עוקבו אחרינו ברשתות החברתיות כמובן 🙂